close

http://www.youtube.com/watch?v=qsIv3yEZsUM&feature=related

今天...我跟同事去吃飯回家的路上...

腦海中,一直出現這首歌,所以就一直哼哼唱唱騎回家

歌詞是這樣的....

How gentle is the rain
That falls softly on the meadow
Birds high up on the trees
Serenade the clouds with their melodies

How gentle is the rain
That falls softly on the meadow
Birds high up on the trees
Serenade the clouds with their melodies

Oh, see there beyond the hill
The bright colours of the rainbow
Some magic from above
Made this day for us just to fall in love

You'll hold me in your arms
And say once again you love me
And if your love is true
Everything will be just as wonderful

Now I belong to you
From this day until forever
Just love me tenderly
And I'll give to you every part of me

Oh, don't ever make me cry
Through long lonely nights without love
Be always true to me
Keep this day in your heart eternally

Someday we shall return
To this place upon the meadow
We'll walk out in the rain
Hear the birds above singing once again

You'll hold me in your arms
And say once again you love me
And if your love is true
Everything will be just as wonderful

You'll hold me in your arms
And say once again you love me
And if your love is true
Everything will be just as wonderful

Just hold me in your arms
And say once again you love me
And if your love is true
Everything will be just as wonderful

You'll hold me in your arms
And say once again you love me
And if your love is true
Everything will be just as wonderful

可以邊看youtube上的MV 一邊看歌詞..

為何我突然會想唱這首歌  ...我也不知道耶

不過這首歌很好聽啊!

最近在工作上做的很愉快,不是因為我獲得了上司的欣賞那種的 愉快啦

我終於有自已的位子,能讓我做的舒服一點,每次輪著位子坐,我要什麼東西什麼都沒有,

要找什麼資料都找不到,當然跟客戶的應對上,都不怎麼流暢...

不管我做的好不好,起碼我工作上起來是輕鬆不少了..也不用一直換位子,但苦了比我晚進

公司的同事,位子少的客服真很可憐耶,我也體會了無殼蝸牛要一直搬家的心酸...

人的一生中,一定要有一個家當你的避風港,家是最溫暖的...

外面的紛紛擾擾..只要回到家就會消失的無影無蹤...

我現在長大了,有賺錢,我常常買一些家用品,和可愛的小東西

把自已的家整理的乾淨一些,可愛一些,雖然我媽常罵我浪費錢..

但家是一輩子住的嘛!把錢花在自已家不好嗎?

如果我以後嫁人,我一定一定把家弄的超舒服乾淨又可愛的啦~

arrow
arrow
    全站熱搜

    sweetfolora 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()